• dzieciom i młodzieży, również w spektrum autyzmu i z ADHD/ADD*, w podejmowaniu wyzwań rozwojowych, pomagając:
    • zrozumieć i zaakceptować siebie, tym samym wzmacniając poczucie własnej wartości;
    • rozpoznawać, kontrolować i regulować emocje i uczucia, zwłaszcza takie jak lęk i złość;
    • efektywnie komunikować się w oparciu o emocje i uczucia oraz potrzeby;
    • inicjować i utrzymywać satysfakcjonujące relacje z rówieśnikami (i z dorosłymi), integrować się z grupą i adaptować się do różnych sytuacji rodzinnych i szkolnych oraz zastępować zachowania agresywne zachowaniami konstruktywnymi;
    • rozwijać pamięć i koncentrację uwagi, a także umiejętności organizacyjne i zdolność uczenia się.
  • dorosłym, również w spektrum autyzmu i z ADHD/ADD*, w przezwyciężaniu kryzysów osobistych i relacyjnych, pomagając:
    • zrozumieć i zaakceptować siebie, wzmacniając poczucie własnej wartości;
    • radzić sobie z trudnymi stanami emocjonalnymi, zwłaszcza ze złością, stanami lękowymi i depresyjnymi oraz radzić sobie ze stresem;
    • odzyskiwać motywację do osiągania celów osobistych i zawodowych;
    • budować i rozwijać relacje partnerskie, doskonaląc umiejętności komunikacyjne i wykorzystując efektywne strategie rozwiązywania konfliktów;
    • budować i rozwijać relacje rodzicielskie, pokonując trudności wychowawcze.

W trosce o wysoki poziom i skuteczność udzielanego przeze mnie wsparcia psychologicznego, będąc członkiem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, przestrzegam zasad Kodeksu Etycznego Psychologa PTP, a swoją pracę poddaję regularnej superwizji.

Nabierz wiatru w żagle i Wypłyń(my) ku Zmianie.

* Zgodnie z ICD 11 zaburzenia z deficytem uwagi i nadaktywnością

Posługuję się językiem polskim.